آیا درمانی جدید وجود دارد برای بیمار PKD برای جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی جدید وجود دارد برای بیمار PKD برای جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه

همانطور که همه ما می دانیم، PKD بیماری کلیوی به ارث برده است. بسیاری از مردم مبتلا به این اختلال با ما در مورد داروی جدید مشورت برای جلوگیری از نارسایی کلیه Dialysisand. پس از آن، هر داروی جدید برای درمان بیمار PKD برای جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه وجود دارد؟
برای افراد مبتلا به PKD، برخی از تشخیص این بیماری در مراحل اولیه، در حالی که دیگران آن را در اواخر مرحله در بر داشت. این است که با او دوم محیط زیست در ارتباط است. از این رو، اگر ما توجه بیشتر در در مراحل اولیه پرداخت به و زندگی یک زندگی سالم، از بروز بیماری خواهد دیر و پیشرفت آن می توان آهسته.
به طور کلی، بیماران مبتلا به این بیماری را تجربه خواهید کرد افزایش فشار خون در 30S خود را، کراتینین بالا در 40S، شکست andKidney در 50S. این ضروری است به جلوگیری از پیشرفت آن در مراحل اولیه، به طوری که بیماران می توانند نارسایی کلیه و دیالیز اجتناب است.
با توسعه طب مدرن، یک داروی جدید شناخته شده به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اختراع شده است به درمان PKD به طور موثر.
بر اساس شرایط فردی هر بیمار، نفرولوژیست خواهد طب گیاهی خاص را انتخاب کنید و آن را به micronize مولکول بسیار کوچک است که می توانید در کلیه طور مستقیم از طریق پوست و کانال در پشت می رسند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند میکروسیرکولاسیون و نفوذپذیری دیواره کیست بهبود بخشد، بنابراین مایع کیست را می توان باز جذب و با گردش خون تخلیه شده است. آن را در تمام کیست در همان زمان عمل می کند. کیست کوچکتر نیز منقبض می شود. علاوه بر این، مواد فعال از طب گیاهی می تواند تکثیر سلول های کیست پوشش مهار، به طوری که کیست نمی خواهد دوباره رشد می کنند. این درمان این بیماری از ریشه.
اگر شما علاقه مند در این درمان جدید برای PKD برای جلوگیری از دیالیز و یا نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: